Campagne 'Ja, we moeten vernieuwen'

Campagne 'Ja, we moeten vernieuwen'

Pia Media verzorgde de campagne ‘Ja, we moeten vernieuwen’, waarin aandacht gevraagd wordt voor economische en maatschappelijke vernieuwing als antwoord op de economische- en kredietcrisis. Het is een multi-media initiatief met een boek, een website, billboards langs de snelweg en 'free publicity' ter ondersteuning. De campagne en de website www.jawemoetenvernieuwen.nl zijn in twee weken tijd ontwikkeld en gerealiseerd door Pia Media.


 

Nieuwe mentaliteit

De initiatiefnemer, veranderingseconoom Drs. Riens Meijer, wil met deze opmerkelijke publiciteitsacties aandacht vragen voor de noodzaak tot economische en maatschappelijke vernieuwing, die volgens hem niet langer op zich kan laten wachten. “Succes of falen zal meer dan ooit afhankelijk zijn van kennis, kunde en inzicht. Daarvoor is een nieuwe mentaliteit noodzakelijk”, aldus Meijer in een toelichting. “Na de kredietcrisis kunnen we immers niet gewoon de draad weer oppakken. De wereld is te zeer veranderd. Van een industriële samenleving zijn we overgegaan naar een kennismaatschappij. En kennis is door de komst van internet niet meer het exclusieve domein van enkelen. Daar komt bij dat het Westen door de opkomst van de Aziatische landen niet langer alleen de dienst uitmaakt. Daarom moeten wij ons denken en doen fundamenteel wijzigen. We moeten vernieuwen!”, aldus Meijer.

Start debat

Met de uitgave van zijn boek ‘Ja, we moeten vernieuwen, en met de gelijknamige website als informatie- en discussieplatform wil hij een breed maatschappelijk debat starten, waarin duidelijk wordt wat er moet veranderen, welke obstakels we daarbij tegenkomen en hoe die uit de weg geruimd kunnen worden.

Voor de website 'Ja, we moeten vernieuwen' klik hier >>
Voor het bestellen van het boek 'Ja, we moeten vernieuwen' klik hier >>


Meer informatie over de campagne is verkrijgbaar op info@jawemoetenvernieuwen.nl  Tel: 035-6219889

<< Terug naar het overzicht