Internetcampagne 'Ben jij The Lady with the Lamp?'

Internetcampagne 'Ben jij The Lady with the Lamp?'

Voor thuiszorgorganisatie Zorgtoppers ontwierp Pia Media een digitale advertentiecampgne voor het werven van gediplomeerde verzorgenden en verpleegkundigen. De titel 'Ben jij The lady with the Lamp' verwijst naar Florence Nightingale, die gezien wordt als de grondlegster van de moderne verpleegkunde.

 

 

 



Meer dan werk alleen

'Enthousiaste verpleegkundigen en verzorgenden voor wie hun vak meer is dan werk alleen, zijn heden ten dage met een lantaarntje te zoeken', zo was de briefing van opdrachtgever Zorgtoppers. Het is voor deze innovatieve en snel groeiende thuiszorgorganisatie van essentieel belang dat zij medewerkers vindt die niet alleen qua scholing tot de top behoren, maar ook qua mentaliteit. Pia Media bedacht een internet-campagne die verpleegkundigen hierop aanspreekt.  

In voetspoor Florence Nightingale

In de advertentie met een banner op de voorpagina van www.zorgtoppers.nu en een doorklik naar de Werken bij-Zorgtoppers-pagina wordt opgeroepen in contact te komen met verpleegkundigen en verzorgenden, die in het voetspoor willen treden van de legendarische Florence Nightingale, grondlegster van de moderne verpleegkunde. Ze verwierf wereldfaam door haar vakmanschap èn door haar tomeloze inzet voor gewonden, zieken en gehandicapten. Omdat ze vaak 's nachts met een lantaarn de ronde deed langs haar patiënten, werd ze bekend als ‘the Lady with the Lamp’. 

Incentive

Alle kandidaten die door Zorgtoppers voor een gesprek zijn uitgenodigd, hebben als 'incentive' een mooi kaars-lantaarntje meegekregen: als een symbool voor allen die het werken in de zorg niet alleen zien als een baan, maar ook als opdracht om je in te zetten voor de zieke medemens. Net zoals ooit Florence Nightgale deed.


Voor meer informatie klik hier >>

<< Terug naar het overzicht